.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث شهرک پردیس سینمایی در نوشهر

مدیر حوزه هنری مازندران گفت: با تحویل زمین دو هزار متر مربعی از سوی شورا و شهرداری نوشهر به این اداره، به زودی عملیات ساخت پردیس سینمایی آغاز می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، عزیزالله محمد پور در جمع رسانه های مازندران در ساری با بیان اینکه مسئولان باید به دنبال ارائه کارهای کیفی باشند، افزود: برنامه ریزی حوزه هنری مازندران در سال جاری بر اساس دو رویکرد دینی و بومی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سینما با فروش 200 میلیونی فیلم اخراجی های دو در سه سینمای مازندران برای اولین بار بعد از انقلاب شروع خوبی داشته ایم، خاطرنشان کرد: یک میلیون و 500 هزار تومان اعتبار برای بهسازی و بازسازی سینما انقلاب تنکابن اختصاص یافته است.

محمد پور با بیان اینکه به مناسبت آزادی خرمشهر سه سانس رایگان فیلم اخراجی های دو برای خانواده های شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده اظهار داشت: 35 میلیون تومان اعتبار نیز برای بهسازی و بازسازی سینما بهمن آمل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه سینما فرهنگ ساری نیز در سال جاری با اعتبار 100 میلیون تومان از سوی استانداری، 150 میلیون تومان از سوی سینما شهر و 100 میلیون تومان از حوزه هنری کشور برای تامین تجهیزات بهسازی و بازسازی خواهد شد.

وی عنوان کرد: مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیز برای بازسازی و بهسازی سینما ایران ساری با همکاری شهرداری و شورای شهر ساری اختصاص یافته است.

رئیس حوزه هنری مازندران با انتقاد از مسئولان قائمشهر مبنی بر اینکه برای ساخت سینما در این شهرستان کوچکترین همکاری نمی کنند، گفت: در صورت اعلام آمادگی بخش خصوصی این اداره حمایتهای لازم را خواهد کرد.

محمد پور با بیان اینکه سینماهای مازندران در سال 88 به خودکفایی رسیده اند، افزود: در سال 89 سینماهای مازندران به سوددهی خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری برای اولین بار جشنواره کاریکاتور با موضوع اصلاح الگوی مصرف برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این جشنواره در 15 تیرماه و همزمان در 10 شهرستان برگزار خواهد شد.

محمد پور با بیان اینکه در شهریورماه سال جاری نمایشگاه آثار خوشنویسی 10 استاد برتر استانهای گلستان، مازندران و گیلان در مازندران برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری جشنواره تهذیب برای اولین بار در مازندران با حضور هنرمندان تذهیب استانهای شمالی در آذرماه از دیگر برنامه ها است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 10 فیلم کوتاه مستند و داستانی با موضوعات دینی ساخته خواهند شد، اضافه کرد: سه انیمیشن نیز با موضوع اصلاح الگوی مصرف در حال ساخت است.

محمد پور با بیان اینکه برنامه شبی با کارگردان با حضور دو نفر از کارگردانان معروف کشور و یک منتقد در دو نوبت در شهریورماه و دهه فجر سال جاری برگزار می شود، گفت: جشنواره سراسری عکس تجلی عاشورا و فجر در سال جاری برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه بودجه این اداره در سال جاری افزایش 20 درصدی داشته است، افزود: برای پاسخگویی به نیاز هنرمندان باید افزایش صد درصدی بودجه را داشته باشیم.

محمد پور خاطرنشان کرد: در هفته تئاتر سال جاری از 26 اثر رسیده 10 اثر بعد از بازخوانی برگزیده شده که چهار اثر در مرحله بازبینی انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه جشنواره استانی تئاتر ماه در مهرماه برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: برگزاری سوگواره تعزیه در ایام محرم از دیگر برنامه های حوزه هنری مازندران خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.